25. okt. 2012

San Diego & House of Norway

For noen år siden da min bedre halvdel bodde i USA (og jeg hadde muligheten til å besøke noen få ganger), besøkte jeg også Deanna som bor i San Diego.

Etter dette besøket ble det mange bilder i mappa og her om dagen gikk jeg igjennom disse og sendte da noen over til Deanna i tilfelle hun ikke hadde sett dem før (sånt skjer når man har minne som en sil). 
Under finner du bilde fra Balboa Park som har en fin samling av hus fra forskjellige land. Hvert hus har interør og mat som minner om landet og her kan man av og til også møte folk som snakker språket.

Vi besøkte da selvfølgelig House of Norway. Her fant man norske hyttemøbler, maleri av draugen (Kittelsen), svart kaffe og kjeks. Deanna har også svensk bestemor så hun føler en viss dragning mot det skandinaviske.

Etter å ha sendt bildene, kom det svar innen kort tid. "Har du en sjette sans? Vi skal besøke House of Norway i morgen!" og neste dag fikk jeg bilde fra huset med hilsen. Hvilket sammentreff! Det satte virkelig en spiss på min dag! Tusen takk Deanna!
 

Deanna og jeg foran House of Norway i 2009

Deanna med hilsen foran House of Norway i 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!