15. juni 2013

Vinnerlykke

 Denne uka kan man si jeg har hatt en meget stor overraskelse. En man ikke får for ofte. Stort sett er man fornøyd om man vinner vinflaska på jobb liksom...

Frisøren min ringte meg og lurte på om jeg kunne komme til salongen ganske snart. Hun kunne ikke si hva det var, men at jeg ville bli veldig glad. Skjønte ikke bæret, før det etterhvert ramla inn et minne om en konkurranse jeg var med i for flere måneder siden. Kunne jeg virkelig ha vunnet noe?

Tok turen til salongen etter jobb og der møtte jeg sjefen for Wella Illumina hårfargeprodukter og frisøren min Sarah. Både frisøren min og jeg hadde vunnet den største (og eneste) premien. Premien var en reise og valget er mellom flere destinasjoner; Taj Mahal, India, Grand Canyon, USA, Italia, Hellas, Tyskland eller Hawaii. Så hva skal vi velge da? Er det noen som har gode forslag?

Vi var de eneste to vinnerne i New Zealand og det var også to vinnere i Australia. Så det setter jo vinnerlykken i et annet perspektiv.

Her er vi, Sarah og jeg, enda litt sjokkerte etter beskjeden mens reiselysten sakte våkner til live igjen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!