22. nov. 2010

Pakket og (nesten) klar

Det har vært litt stille fra min side i det siste, men det har en god forklaring...
Jeg er nemlig midt i pakkingen. Mestedelen av eiendeler shippes ut tirsdag og så tar det ca. 7-9 uker før det havner i New Zealand, sånn ca. samme tid for min ankomst. Så denne helga har jeg pakket...og pakket.....
Det skal bli godt å få det ut av huset. Hele kontoret er nå fullt av esker.

Så spennende ser det ut:
4,5 år samlet på kontorgulvet

Til og med garderoben må prøvepakkes for å se at alt får plass i kofferten(e) når den tid kommer!

Skal være veldig glad når alt av pakking er over. Det er vel noe av det mest kjedelige jeg kan tenke meg å bruke en helg på.

Warning: Ingen kaffepresse eller vinglass i huset lenger. Ta med om du er tørst. :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!