3. aug. 2011

Parktur

Jeg er for tiden hjemme, jobbsøker og stadig på utkikk etter noe interessant jeg kan sette i gang med. Etter å ha vært vikar i lengre tid, lengter jeg spesielt etter å finne en jobb jeg kan være i en stund.
I mellomtiden prøver jeg å holde meg opptatt hjemme. Noen dager er det ikke noe problem, mens andre dager kan draaaaa ut litt. Da er det greit å ha en fin park i nærheten hvor man kan lufte hodet litt.
Her er min park....


Velkommen til parken!


Som dere ser ble jeg litt opphengt i trærne på veien. Og mener da visuelt sett, ikke bokstavelig. haha...
Er de ikke flotte?

Et Pohutukawa tre uten røde blomster. De kommer til sommeren.

Fine, små gangstier i parken


Det fins "vinternakne" trær her også.

Cabbage tree. Vi har et lite et i hagen også.


Til og med trimforslag på veien. Har enda ikke tatt sit-ups i parken, nei...



I forrige uke traff jeg endelig igjen Mrs. S sammen med hennes to skjønne barn. Vi hadde endel kontakt mens vi begge bodde i Valencia for noen år tilbake. Vi dro til Cornwall Park som er en av de flotteste parkene jeg har sett - og veldig stor!. Det tok litt tid før vi fant hverandre for å si det sånn. Fikk tatt noen få bilder med mobilen. Vil gjerne ta en tur dit igjen snart, denne gangen med kameraet. Bildene ble jo så som så....






Bedre bilder kommer senere....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!