14. jan. 2013

Livet så langt...

Hei og godt nyttår alle sammen!

Vi er jo godt i gang med januar allerede og bloggen har vært mistenkelig stille, men grunnen er at været er så sabla bra at det frister ikke å sitte inne bak en pc. Helt sant.

Både jul og nyttår har vi kommet igjennom helskinnet. Jul med familien her og nyttår med venner.
Det har blitt endel matlaging og grillen har ikke engang rukket å bli lunken...nesten....
Veldig koselig er det i alle fall. Bakgården har blitt brukt masse, spesielt etter at parasollen kom på plass.
Herlig å kunne sitte i skyggen.


Perlingen har hatt en lang pause. Kreativiteten datt ut litt og livet ble for opptatt med jobb, middagslaging og avtaler her og der. Men smykkelagingen var i tankene mine hele tiden. Noen prosjekter surret rundt i hodet, men stoppet der. Jeg var til og med innom tanken å begynne på smykkedesignskole, men etter å ha sjekket tilbudene stoppet det der. Noen kurs håper jeg likevel å ta.


Så jeg er godt i gang igjen med smykkelaging og det føles bra. De siste 3-4 dagene har jeg sittet i bakgården med hele perlesamlingen og laget smykker og armbånd. Noen er faktisk allerede solgt og sånt er alltid moro.
Jeg setter pris på at også andre liker smykkene mine.

Jeg vil fortsette med å legge ut smykker for salg her på bloggen og samtidig er planen å lage et eget lite album på Facebook for dere som er mine venner der. Da er det lett og greit å holde seg oppdatert på hva som er kommet ut av tenkeboksen siden sist. Epla kontoen vil etterhvert bli slettet. Den fungerte ikke for meg som bor her nede og samtidig gjorde diverse avgifter at prisene ble litt høyere enn jeg ønsket.

Så da er vi igang igjen.

Om tre uker begynner jeg i ny jobb. Gleder meg til det også og det skal bli spennende å komme i gang igjen.

Ha en fortsatt god januar.

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!