15. des. 2012

Sommerjul

For første gang skal vi feire jul i eget hus og familien kommer hit for å feire juledagen.
Tidligere har vi bodd utenlands og besøkt familie i jula så det har vært veldig lite dekorering (bortsett fra i fjor hvor jeg begynte i det små).

Jeg har prøvd å mikse sommerdekorasjoner fra New Zealand med norsk tradisjonell pynt. Som alltid er det litt vanskelig å tenke på at det er jul når gradestokken har nådd +25C, men på den annen side er det veldig lettvint når julemiddagen lages på grillen og man kan bare lage litt salat og ovnstekte grønnsaker.
Så vi nyter det og misunner derer snøen bittelittegranne der hjemme. :)

Ha en riktig god jul!

Søt sommerfugl
Juletre m/SNØ!!! dekorert med engler, sommerfugler og fugler
Julefugl fra mine besteforeldre. Denne er ute hele året rundt.
 
NZ festfågel

Dompapp av tovet ull laget av min søster
Glass engel



Hjerter fra Norge


Har hengt opp noen lanterner i hagen og kunne godt tenkt meg flere.




Santa & Co.

Hele den norske nissefamilien

Hadeland Glass nisser, stjerner fra Morris & James
Glass trehus



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!