23. aug. 2015

Ringen er ferdig!

Ta den ring og la den vandre, fra den ene til den andre....

Ring prosjeket mitt tok litt lengre tid enn antatt, men etterhvert som ringen "utfoldet" seg endret ting seg på veien. Dette har vært et langt, men interessant prosjekt og jeg har lært masse.

Så nå er ringen ferdig.
Dette kan man vel kalle en statement ring. Den tar litt plass og er vanskelig å unngå å se.
Den er faktisk ikke så tung, men nå er jeg vant til å bære store ringer.
Stenen er en smokey quarts. Selve ringen har hammermønster hele veien rundt og krona har blitt røffet opp litt av en drill. Denne skal være litt tøff.

Jeg er tent på ideen å lage flere ringer, men uten sten og krone. Denne ringen var fin uten sten også, men kun mønsteret rundt, så har lyst til å lage flere senere.

Er i gang med neste prosjekt allerede og håper å bli ferdig til jeg reiser hjem.





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!