2. nov. 2015

"LYKKE & ROCK ON" SMYKKER

Før reisa hjem til Norge (ja er faktisk hjemme igjen!), ønsket jeg å lage noen få sølvsmykker som gave da en bursdag hadde kommet og gått og to flere skulle komme i november.
Jeg rakk å lage to gaver før avreisa og har planer om flere.
Synes også det er morsomt om en klarer å lage sølvsmykker som viser mottakers personlighet eller livsituasjon man er i (f.eks at et nytt familiemedlem har blitt født).

Sølvsmykket "LYKKE" er laget til min kusine som har nå en sønn på 10 måneder som jeg fikk møte for første gang for en uke siden. En herlig, liten fyr med et stort, smittsomt smil og mye energi.
Hvor heldig kan man være? Og lykke er vel ett enkelt ord som kan forklare hva man føler da.

Armbåndet "ROCK ON" ble laget til min søster som er en kul dame med mye personlighet i både utseende og væremåte. Dette ble sånn passe rotete med mye som rører seg på en gang. Tror det passer henne ganske godt.



925S Sølvsmykke "LYKKE"

925S Sølvarmbånd "ROCK ON" med mixed media kjede av lær og metall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!