10. nov. 2015

På besøk hos Wilhelmine as på Kunstkolonialen i Lillesand

Denne uka fikk vi endelig tatt den lenge planlagte dagsturen til Lillesand for å besøke Wilhelmine as i KUNSTKOLONIALEN i Lillesand. Om du har fulgt med på Facebook sida mi "Tilla's Jewellery" har du kanskje merket at jeg har delt endel bilder fra Wilhelmine as - og grunnen er at jeg virkelig liker arbeidet hennes og blir veldig inspirert av smykkene hun lager.

I januar delte hun en liten filmsnutt hvor hun viser hvordan man sager ut et hjerte i sølv og dette var et ekstra push jeg trengte for å finne smykkeskolen så jeg kunne lære dette selv.

Butikken hennes "KUNSTKOLONIALEN" er en drøm med veldig flotte smykker og klær.
På bildet ser du Trine sammen med kollega Natali. Vi snakket litt om smykkelaging som også gav meg enda mer inspirasjon til å fortsette, å lære mer og å prøve hardere.
Dette er min drøm (men må nok holde på dagsjobben fortsatt).

Natali & Trine




"Å sage ut et hjerte" av Trine W Rønnevig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!