21. feb. 2016

Flere fargerike smykker er klare!

Hei alle sammen

Det blir litt stille mellom alle postene her, men tida har gått med til mye smykkelaging, litt salg og så har jeg laget en ny web side kun for smykker.
Som du vet, har jeg allerede web butikken på Felt, som nå heter Tilla (klikk på denne linken eller Felt logoen på høyre side - og du blir ført direkte til web butikken).

I tillegg til web butikken, har jeg en Facebook side kalt "Tilla's Jewellery" hvor alt av fra smykkelaging og inspirasjon blir oppdatert. Noen ganger legger venner igjen en liten beskjed at de vil kjøpe et smykke her, noe som er helt greit.
I tillegg tenkte jeg det var greit å ha en egen web side med kun mine smykker og derfor ble Tilla's Jewellery laget (du finner en link på høyre side også).

Her er noen få nye smykker, men ta en titt på web sida mi for full oppdatering.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!