3. apr. 2016

Tester nye farger hos Tilla

Jeg samler nye farger, litt for hver gang en ny ordre er klar. 
Jeg begynte med et par farger og lagde smykker med kun én farge. Og det var jo fint det, men når man blader flere farger skjer magien!
Man lærer som man går, noen ganger slår ikke fargene helt til og man må prøve igjen. 
Jeg fikk tak i en nydelig skog grønn farge og har lagd smykker i denne fargen. 
Men da fargen ble blandet med en gullfarge, ble den nesten litt eksotisk og minnet meg om regnskog, eksotiske blomster og fugler.
Hva synes du? Hva ville du kalle denne fargeblandingen?

Alle smykkene er for salg i Tilla web shop
Om du er interessert i å kjøpe et smykke hos meg, send meg en beskjed om hvor du bor så skal jeg komme tilbake til deg med internasjonal courier kostnader og vil da legge inn disse kostnadene i web butikken for det smykket du liker. Der kan du betale med kreditt kort og alt er sikkert og greit.
Frakta er ganske høy helt fra New Zealand, men om du har ei venninne som også er glad i smykker kan dere kanskje dele på kostnadene?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!