20. mai 2017

Ja, fortsatt liv....

Hallo alle sammen,

Fortsatt liv her, selv om jeg godt skjønner om dere lurer...

Siste innlegg var i august 2016, så n-e-s-t-e-n ett år siden.
Siden sist har jeg hatt litt besøk hjemmefra, fra både venninne og tidligere kollegaer.
Veldig koselig og etter at de har reist ønsker man alltid at de kunne ha bodd her - fast.
Så fint er det med besøk hjemmefra.

For en uke siden sluttet jeg i jobben, har nå en liten pause før jeg begynner å se etter noe nytt.
Reiser hjem i begynnelsen av juni, noe jeg gleder meg masse til.

Jeg lager fortsatt sølvsmykker og vil gjerne ha et lite smykketreff på Risøbank i Mandal den 11. juni.
Mer info om det blir oppdatert på Facebook smykkesida mi TillaFrost.

Om du vil se hva som følger med av smykker, sjekk Torhild's sølvsmykker (i margen på høyre side av bloggen). Om det er noe du vil jeg skal holde av til deg, er det greit om du legger igjen en beskjed (send helst email).




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!