16. aug. 2010

Savannah smykke og armbånd

Tro om det var tanken på den kommende høsten eller bare varme farger (fra alle postordrekatalogene som ender opp i min postkasse) som inspirerer?

Uansett har jeg brukt mange høstlige farger i smykkesettet jeg har laget i dag.

Jeg har brukt mest glassperler og ferskvannsperler i høstgult, brunt og grått samt lilla grønnlandsperler (seed beads). På "anhenget" har jeg brukt trekantede tiger øye perler og glassperler med sølv folie.

Dette er et smykke som synes. Det finnes også et matchende armbånd til dette smykket og sammen blir disse krutt!

Smykket har sølvfarged lås og forlengelseskjede. På enden av kjedet har jeg hengt på en tiger øye perle for ekstra pynt. Smykket måler ca 47 cm + kjede 6 cm.




Savannah Smykkesett

Se her for mer info

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!