24. jan. 2011

Ankomst Auckland

Hei på dere alle!

I dag tidlig kl 0730 (kl 1930 søndag norsk tid) landet vi i Auckland etter ca 1 1/2 døgns reise. Reisen gikk veldig greit, men er så lang, så lang.
Jeg er veldig glad for å ha kommet frem. Nå er kvelden her og vi kjemper begge to mot Ole Lukkøye som stadig gjør at jeg sitter her og dupper foran PC'en. Jo lengre jeg holder meg våken, jo lettere blir det å komme inn i normal tidsrytme.

Fredagskvelden var vi på middag med mine kjære venninner. Å så koselig det var - og åååå så trist det ble når avskjeden ikke var til å unngå. Var ganske sliten etter en hel dag med avskjeder - og noen tårer kan man si. Ikke til å unngå.

Men nå er vi her. Endelig. Det har vært mange måneder med planlegging, flytting, pakking og mer pakking og til slutt nedvask. I dag ble det kun utpakking av sommertøy og ellers kjempet jeg mot søvnen hele dagen.

Ankom Auckland i regnvær og ca. 20C. Akkurat passelig for en trøtt nomade.
Har ellers ikke gjort så mye, men sånn kommer dagene å være denne uka. Skal bare slappe helt av og puste ut litt.

Ha en fortsatt fin uke. Skriver mer senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!