15. jan. 2011

Back to the future ansiktsbehandling

Etter en litt vemodig avskjed med trivelige kollegaer på min siste dag på jobb, syntes jeg virkelig at jeg fortjente ansiktsbehandlingen som jeg hadde bestilt hos Spandabel.

Det var deilig å synke ned på en oppvarmet massasjebenk med ulltepper, få varme stener lagt under skuldrene, på brystet og i hendene og kjenne at varmen brer seg og at skuldrene senker seg.

Jeg hadde bestilt ansiktsbehandlingen kalt "Back to the Future" som lover god behandling av tørr PC hud og syntes dette burde passe perfekt. Skulle både fjerne stressymptomer og fuktighetsmangel. Perfekt!

Pluss +++ : Behandlingen er absolutt å anbefale. Både maske, pealing og fuktighetskremer ble brukt og huden var myk som ei barnerumpe etterpå. Prisen er høy, men av og til er det godt med ekstra god behandling. Det synes jeg du får hos Spandabel.
Mens masken virket, fikk jeg behagelig hodebunns-, skulder- og nakke massasje.

Det anbefales å møte opp minst 15 minutter før behandlingen starter. Om du er der for første gang, må du fylle ut et skjema. Om du har vært der før, er det bare godt å komme dit tidlig fordi venterommet er behagelig (og litt dunkelt) å sitte i. Du får servert te og vann, sofagruppen er god å sitte i og det finnes blader å lese.
La tiden gå. Pust ut....

Dette er ikke massasjebenken altså, men innbydende til avslapping er den jo...


Minus 1 & 2: Makeupen de tilbyr deg å legge etter ansiktsbehandlingen blir litt vel kraftig. Er gratis, men kunne vært dempet litt. Den ble tatt bort etter hjemkomst. Om du likevel vil ha litt farge i ansiktet, be i så fall om en lettere variant. Eller ta en "lille en" på vei hjem :0)

Produktene som ble brukt under behandlingen, blir nesten prakket på deg i resepsjonen.
Liste på alle produktene du "trenger", ligger klar ved betaling og produktene blir vist deg uten at du har spurt om hjelp på forhånd. Litt påtvunget. Jeg foretrekker å be om hjelp om nødvendig.

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har fått den behandlingen jeg har bestilt...haha 
Har betalt for det jeg bestilte, men på "påtvunget" produktliste står det at Wahwah Flowerpower behandling er utført. 
Så hvem vet? Uansett, fikk en behagelig behandling, men kanskje en ide å spørre før de begynner hvilken behandling du skal få.
Det er i så fall andre gangen på dette stedet at jeg får en annen behandling enn jeg har bestilt. Det har skjedd et utall ganger tidligere andre steder, så er ganske vant til det, men dog litt frustrende at det skal være så vanskelig å lese i ordreboka....


Meny m/pris  finner du her.
Ønsker du å bestille time, kan du finne mer info her.

Spandabel / WahWah Kristiandsand finner du i Tollbodgt. 6.

Behandlingen anbefales. Her er det bare å nyte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!