26. nov. 2011

Antipodes

Synes det var bare rett og rimelig å fortelle dere om dette flotte hudproduktet fra New Zealand.
Økologiske og "nesten" økologiske produkter har tatt helt av her. De fleste er lagd her og er av meget god kvalitet.

Det siste produkter jeg har testet er Antipodes Avocado Pear Nourishing Night Cream. Kremen er økologisk sertifisert og inneholder avokado olje, calendula olje fra blomsterbladene på ringblomsten (har dessverre ikke oversettelsen på denne oljen), manuka honning og Vinanza drueplanter.

Avocado Pear Nourishing Night Cream


Nå har jeg allerede tømt én krukke og måtte ut for å finne en ny en i dag. Synes produkter holder huden fin og fuktig igjennom hele natta. Jeg merket store forskjeller den tida jeg har vært uten, spesielt siden jeg sitter foran en pc hele dagen lang samt at sola er sterkere her enn mange andre steder, noe som elder huden litt raskere.


Det neste test produkter blir økologisk avokade olje & nypete. Blir nok godt med en ekstra "booster" når huden trenger ekstra fuktighet.



Om du vil lese mer om produktene, kan det gjøres her. De sender til Europa, så om det er av interesse kan det sikkert sjekkes pr. email om de sender til Norge også.

Begge bildene er fra Antipodes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!