14. feb. 2011

The Viaduct, one wedding and no funeral

I forrige uke var det 1-års feiring av Americas Cup seier for Oracle Racing, så det var dekket opp for full fest i festlokalet i the Viaduct (havna) i Auckland. Vi var superheldige med været, flott solskinn og deilig varmt.

Mens jeg vurderte sterkt om jeg skulle raide baren for vin på egen hånd eller vente på min kjære som var på vei hjem fra jobb, tok jeg noen foto fra havna i Auckland.

Mer om the Viaduct Basin her.




Restauranter i havna





Endte tilslutt opp i baren helt på egne skjelvne ben, men da dette bildet ble tatt var vi trygt forent, gode og mette etter deilig grillmat og litt vin. Bandet var bra! Ypperlig arrangement! (sorry for dårlig bildekvalitet. Ble bare et bilde med mobilen).


Vi har også vært i bryllup siden sist, men har dessverre ikke mest bilder fra denne minnerike kvelden.
Skal komme tilbake med bilde av brudeparet om jeg får godkjennelse fra dem og et bilde uten masse hoder i bunnen av bildet...haha kjenner dere til problemet?
Bryllupet ble holdt på nordsida av Auckland, ved ei strand kalt Long Bay Beach.
Nydelig utsikt og den tenkte jeg dere skulle få se også.

Long Bay Beach

Uteområde på Long Bay Restaurant
Mer info om restauranten her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!