7. mars 2011

Siste kvelden med damene på Mississippi

Siste kvelden i Kristiansand, før vi skulle dra til New Zealand neste morgen, hadde vi et for denne gangen siste treff med mine kjære venninner. Bord ble booket hos Mississippi, kreolsk mat ble nydt i bøtter og spann, mens gode historier og noen tårer pipplet frem i løpet av en veldig koselig kveld.

Mine kjære venninner har jeg møtt i forskjellige deler av livet, én helt tilbake til vi begge var 3 år!
Det er lang tid å ha kjent hverandre og faktisk å ha holdt kontakten stort sett hele veien.
Ei ble jeg kjent med i ungdomstida, ei da vi jobbet sammen på 90-tallet og ei da jeg møtte mannen min for ca 14 år siden.
Det utroligste er at de alle passer så veldig godt sammen! Det er jo ganske utrolig.
Ganske moro da å samle alle foran peisen på en koselig restaurant og så ramler den ene historien ut viller enn den forrige og alle har det moro, samme form for humor og med et glimt i øyet. Kan det bli bedre?

Ms. L, Ms. A, Ms. A.T. Ms. N og moi. - alle med stjerner i blikket. Foto: Ms. N.
Disse flotte damene har jeg altså reist fra etter flotte år med mye kaffe, latter, tårer, hemmeligheter, shopping, (til og med hemmelig shopping), rødvin, hvitvin, turer, 40-årslag og mye annet.
Det føles litt rart og trist, men heldigvis har flere av dem lovet å komme ned hit for å besøke oss i Auckland. Det er jeg veldig glad for.

Vil med disse ord takke for en flott tid. Heldigvis blir det flere treff fremover. Det blir jo turer hjemover med tid og stunder også. Da er det best å ha kaffen klar (og litt vin på lomma) :)

Ha en riktig god vår! Vi sees!

Klem T.

PS. Om du ønsker å nyte kreolsk mat foran peisen hos Mississippi, holder de til i Vestre Strandgate 22 i Kristiansand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!