1. mai 2011

Gåsehud rock

Etter alle timene foran TVen med kongelig romantikk, kjoler og hatter i skjønn forening tenkte jeg det var på tide med litt gåsehud musikk. Disse to sammen er bursdag og julekvelden på én gang for meg.
Her er Andrea Bocelli og Zucchero på scenen sammen og låta heter Miserere (om du liker å lytte til italiensk tale, får du her desserten før hovedretten).



Det jeg egentlig tittet etter da jeg fant disse to, var et par talenter fra Britain's Got Talent.

Den ene jeg lette etter var Michael, en 19 år gammel IT ingeniør, som synger Tracey Chapmans låt "Fast Car".
Selv om det kanskje er iscenesatt for anledningen, har jeg alltid sans for når folk blir dømt for utseende og klær fra dommerne og så viser det seg at de har DET talentet! Me like!
Tenk deg denne låta på stranda, fønvind, piña colada og 15 nye bikinier i strandveska...Lykke...




og her er nestemann....

var også på jakt etter Paul Potts filmsnutt hvor han overrasker med flott stemme. Ingen filmsnuttlink her, så du må titte innom her for å lytte til ham fremføre Nessum Dorma. Han har også egen hjemmeside nå hvor du kan lese om hans besøk i New Zealand hvor han opptrådde til støtte for "To Christchurch with Love" sammen med Elisabeth Marvelly.

Nyt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar.
Koselig å høre fra dere som er innom sida mi.
Ha en fin dag!